Raamatupidamisteenused igas suuruses ettevõttele!
Pakume teie ettevõttele täielikku raamatupidamisteenust, majandusaasta aruande koostamist ja finantstulemuste nõustamist.
Kliendi poolt ootame sissetulevate ja väljaminevate arvete ning pangakonto väljavõtete esitamist. Meie hoolitseme selle eest, et kõik oleks õigeaegselt ja korralikult vormistatud vastavalt Eestis kehtivatele reeglitele ja seadustele.
Vajadusel aitame klienti koostöös partneritega majandusaasta finantstulemuste auditeerimisel ja esindame klienti protsessi käigus.
Ettevõtte registreerimine ja asutamine, juriidilise aadressi ja kontaktisiku teenus koostöös partneritega
Müügiarvete koostamine, pangaülekannete tegemine, põhikirja muudatused, käibemaksukohustuslaseks registreerimine, OSS/IOSS registreerimine, ettevõtja andmete muutmine Äriregistris jms.
Soovime, et töö kvaliteedi ja hinna suhe oleksid paigas. Arvestame kliendi vajadusi ja tema eelarve võimalusi ning püüame just sellest lähtuvalt pakkuda parimaid lahendusi.
Alustav ettevõte
Kellel pole KMKR-numbrit, ühes kalendrikuus kuni 10 müügi- ja ostuarvet, 1 töötaja (TSD esitamine)
al. 59 €
Kasvav ettevõte
kes peab Maksu- ja Tolliametile igakuiselt deklaratsioone esitama, ühes kalendrikuus kuni 25 müügi- ja ostuarvet, kuni 3 töötajat
al. 89 €
Tegutsev ettevõte
kes peab Maksu- ja Tolliametile igakuiselt deklaratsioone esitama, ühes kalendrikuus kuni 40 müügi- ja ostuarvet, kuni 5 töötajat
al. 159 €
Dokumentide edastamine toimub digitaalselt läbi Google Drive, Dropboxi, Costpocketi.
Kasutame Merit Aktiva ja Palk raamatupidamisprogramme. Kliendil on võimalus kasutada Merit Aktiva müügimoodulit müügiarvete väljastamiseks otse programmist.
Teretulnud on ka kliendid, kes soovivad jätkata mõne muu enda poolt omatava raamatupidamisprogrammi kasutamist.
Meie ettevõttes on raamatupidamisteenuste tasustamine lahendatud peamiselt kahel viisil: 1. Raamatupidamisteenuse hind kujuneb vastavalt tehingute mahule/kirjetele; 2. Fikseeritud kuutasuga teenuste paketid. Loe täpsemalt hinnakirja alamlehel.
Raamatupidajale tuleb esitada hiljemalt aruandekuule järgneva kuu 10. kuupäevaks müügiarved, ostuarved, tšekid, kviitungid, pangaväljavõte ning ülejäänud ettevõtte majandustegevust puudutav informatsioon.
OG Accounting OÜ pakub teenuseid kolmes keeles – eesti, vene, inglise.
Aitame koostada lepinguid. Samuti nõustame kliente tööseadusandluse ja muude personaliga seotud küsimustes.